Veel gestelde vragen

Klik op de vraag en vindt je antwoord!

Staat jou vraag er niet tussen? Kijk dan bij Klantenservice of neem dan contact op via de chat, mail of telefoon.

Algemeen

Nederland

Maandag t/m Donderdag voor 23:59 besteld = morgen in huis!

Maandag t/m Vrijdag voor 10:00 besteld = vandaag in huis!

Bestel je zondag voor 23:59 of maandag ochtend voor 10:00, dan ontvang je het pakket nog de zelfde dag!

De zendingen worden de zelfde dag geleverd tussen 18:00 en 22:00. Met de Track & Trace kan je tot op een half uur zien wanneer de zending wordt geleverd.

Hier vind je meer informatie over verzenden.

België

Heb je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling de eerstvolgende dag bezorgd met DHL (met uitzondering van zondag en Nationale feestdagen).

Hier vind je meer informatie over verzenden.

Aboutourbrands.nl heeft diverse betaalmethodes zodat er altijd een geschikte methode bij zit voor je. Denk hierbij aan iDeal, Credit card, Paypal en meer. Je kan bij ons ook achteraf betalen via Klarna. Hier kun je er meer over lezen: betalen.

Is je bestelling nog niet verstuurd? Bel ons of stuur een berichtje in de chat en dan kunnen wij het waarschijnlijk meteen voor je aanpassen. Is je bestelling wel al onderweg? neem dan contact op met onze klantenservice zodat we een oplossing voor je kunnen regelen.

DHL probeert je pakket altijd eerst thuis af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt het bij de buren bezorgd of bij een DHL punt in de buurt. Van DHL krijg je een bericht wanneer het pakket ergens anders is geleverd.

De verzendkosten binnen Nederland, België en Luxemburg bedragen € 4,95.

Bij een besteding boven de € 30,00 zijn de verzendkosten gratis! Hier vind je meer informatie over verzenden.

We raden je eerst aan om te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Na je bestelling krijg je altijd een mail met daarin de track & Trace code waarmee je de bestelling kunt opzoeken.

Klik hier om meteen te zoeken.

Geeft deze informatie geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op.

Was je product het enige product in de heenzending, dan krijg je de eventueel door jou betaalde verzendkosten van de heenzending ook terug. Was je verbruiksartikel niet het enige product in de heenzending (en heb je andere producten behouden), dan krijg je de eventueel door jou betaalde verzendkosten van de heenzending niet terug.

De kortingscode kan je invullen in je winkelwagen. Lees Hier de volledige uitleg

Account

Op deze pagina kun je jezelf registreren.

Geen zorgen! Hier kun je een nieuw wachtwoord opvragen.

Log hier in met je inloggegevens. Klik vervolgens op datgene wat je wilt wijzigen. Wijzig je gegevens en vergeet niet op Opslaan te drukken.

Ja, dat kan. Als je vanuit de winkelmand begint met afrekenen kom je in de eerste stap van het checkout-proces. Hier kun je aangeven of je een account wil aanmaken, of niet.

Jazeker. Zie voor meer informatie ons privacy beleid.

© 2020 AboutOurBrands